Sunday, September 11, 2011

The homecoming

Aproape toamna, asteptam Samhain cu o usoara neliniste si bagam iar ceva lectura wiccana pe gat.
Pentru ca dupa cateva reseturi majore in viata, am ajuns din nou aici scriind diverse ameteli.
Ultima oara cand am postat aici a fost... in 2006, 2007? De atunci si pana acum am fost, pe rand, indiferent, corporatist, multifunctional, freelancer si alte bazaconii. Am evoluat? Da. Cu totii evoluam. Unii in bine. Important pentru aceste scrieri este de fapt ca nu mai am nimic de ascuns acum. Redeschid blogul asta din lenea de a gasi o denumire pentru altul. Si pentru ca printre povestile ce merita insirate aici e si una taman pe tema numelui, despre doua cruci...
Am diverse teme. Pentru ca nu le-am povestit niciodata, din diferite motive, si pentru ca imi place sa povestesc rahaturi, voi abuza de hostingul gratuit de bloguri pentru a-l umple cu balarii. O parte din teme le-am stabilit cu o zi in urma, notate cu grija intr-o aplicatie mizerabila bazata pe SQLite in telefon. Oh well, macar e mai comod decat XML.
Memory dumps, asta se va intampla aici.
Dupa alti cativa ani, voi reveni citind postari din 2011. Am impresia ca am atatea de varsat in blogul asta, incat nu imi e foarte usor sa incep. Migrena inca ma face usor incoerent, dar povestile se vor lega bine. Pentru ca au radacini adanci, in general.
Si pentru ca spatiile obisnuite de comunicare sunt niste bottlenecks pentru volumul de informatie. Si viata normala nu am intotdeauna, pentru a iesi la o masa cu bauturi cand e inca deschis. Da, sunt nocturn inca, dupa atatia ani.
Sper ca sunt mai capabil sa-mi fac planuri decat data trecuta cand postam aici. Motiv pentru care as vrea sa fac in urmatoarea portie de blog sa asez un mic studiu comparativ despre capetele acestei pauze de depanat ganduri. Cum am evoluat si ce s-a schimbat in 5 ani.
Probabil tot in seara asta. Nevermind, oricum doar eu vad junk-urile astea :))

No comments: